Facebook Messenger are un nou logo si un nou design
In acest an, Facebook a adus importante schimbari pentru aplicatia sa de Messenger. Si pentru a marca aceasta noua directie, isi schimba si logo-ul si identitatea vizuala. Apelurile video si mesageria instant nu au fost niciodata atat de importante ca in aceasta perioada de criza sanitara. In timp ce oamenii au fost izolati in case, Messenger a fost cea mai buna modalitate de a ramane in contact cu prietenii si cu cei apropiati.
Si Facebook s-a adaptat foarte bine acestor vremuri. De exemplu a lansat si Rooms, o functionalitate care permite sa faci videoconferinte cu 50 de participanti. Dar si una care permite utilizatorilor sa se uite impreuna la filme, chiar daca sunt distantati fizic. Messenger nu mai este deci doar o modalitate de a comunica cu prietenii pe celebra retea sociala. Este un loc unde putem face activitati la distanta cu persoanele la care tinem. Si pentru a marca aceasta tranztie, Messenger are un nou logo si un nou design.
Noul logo nu mai este deci albastru, este mai colorat si se apropie cumva de limbajul vizual al retelei Instagram. Iar culorile folosite pentru conversatie corespund si ele acestui nou logo. Dar asta nu este totul. Facebook propune de asemenea, noi teme pentru a personaliza aparenta conversatiilor si a reactiilor personalizabile. In curand, se vor putea trimite si autocolante create pornind de la selfie-uri, dar si mesaje efemere gratie unei noi functionalitati numite Vanish Mode. Facebook este de asemenea, pe cale sa lanseze interoperabilitatea intre Messenger si Instagram Direct. Viitorul mesageriei este acum deci. Noul logo reflecta o schimbare inspre viitor, o maniera mai amuzanta, mai dinamica si integrata de a ramane conectat cu persoanele de care esti apropiat. Mesageria si reteaua sociala Facebook sunt cele care pot crea tot felul de mici colectivitati si ne dau sentimentul de intimitate.