Cum te ajuta firmele de transport mobilier sa iti mentii angajatii fericiti?

mutari sedii firmeAtunci cand sediul firmei trebuie sa fie mutat apare o problema cu care se vor confrunta mai toate firmele care se relocheaza si anume faptul ca toata mobila trebuie sa fie mutata dintr-o parte in alta. ProfessionalMovers explica modul in care schimbarea sediului poate sa aiba loc fara a afecta sanatatea si bunastarea angajatilor.

Companiile care se ocupa de mutari sedii firme sunt cei mai buni parteneri

In cazul in care managerii inca nu s-au gandit la asta, trebuie mentionat faptul ca cea mai buna solutie pentru a asigura mutarea mobilierului este cu ajutorul unei companii care ofera servicii de mutari sedii firme. Aceste companii sunt perfecte si nu trebuie sa mai fie implicati angajatii in procesul de mutare. Trendul este ca managerii sa ceara angajatilor care au masini sa se ocupe si de transport. Majoritatea persoanelor tin la masinile lor si nu sunt deloc incantate de ipoteza de a pune in portbagaj placi de pal mari, asa cum sunt cele pentru birouri.

De ce nu trebuie ca angajatii sa fie implicati in procesul de mutare

Daca atunci cand este vorba de bunurile proprii angajatii trebuie sa si le stranga singuri pentru ca doar ei stiu ce au si ce vor sa mute dintr-un sediu in altul, respectiv ce vor sa ia acasa, in cazul mobilierului, acestia se vor simti stresati daca sunt pusi sa mute sau sa demonteze mobilier. Acestea fiind spuse, cea mai buna varianta este cea de a apela la specialist care sa se ocupe de mutari. O firma mutari Bucuresti de exemplu, poate sa presteze si servicii de demontare.

Vezi si:  Cum sa faci un tablou compus din carcase

Un alt aspect la fel de important este faptul ca angajatii devin nefericiti atunci cand trebuie sa transporte obiecte de dimensiuni mari. Dupa o zi de mutat mobila, cei ma multi vor avea nevoie doar de un dus si de mult somn. In plus, ei nu s-au angajat pentru a cara obiecte, ci pentru a se ocupa de task-urile zilnice, asa ca vor aprecia daca sunt lasati sa lucreze de acasa pana cand biroul lor se muta fara ca ei sa intervina in proces. Foarte multe persoane nici macar nu dispun de forta necesara pentru a cara obiecte atat de mari, de unde rezulta faptul ca va fi necesar ca piesele de mobilier sa fie mutate de persoane specializate.

In momentul in care angajatii sunt obligati sa fie ei cei care transporta mobila, poate aparea o foarte mare problema si aceasta va fi generata de faptul ca neavand masini specializate in transport de mobilier, sa puna obiectele in asa fel incat la o frana sau o miscare mai brusca acestea sa ii loveasca. In cazul in care se intampla acest lucru, controlul volanului este foarte usor de pierdut, deci si ceilalti participanti la trafic vor avea de suferit.

Daca este vorba de mutari internationale, rolul angajatului se termina in propriul birou si nu este deloc profesional sa fie pus sa conduca pe drumuri lungi pentru a distribui mobila in noile sedii aflate in afara tarii.

Category:

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *